EGM Abril 26: la TV resisteix, la radio creix, internet mana

L'últim EGM d'Abril de 2026 depara poques sorpreses més enllà dels vaivens d'oients cap a una o altra cadena que no marquen, en realitat, el panorama radiofònic de Catalunya ni d'Espanya, amb SER i COPE liderant a nivell estatal i RAC1 i Catalunya Ràdio (a certa distància) al territori català. 

La batalla matinal espanyola s'intensifica per l'acostament de Carlos Herrera a Àngels Barceló mentre a Catalunya Jordi Basté no té rival. 

Internet, amb un 91% de penetració, lidera el rànquing i arriba ja al seu sostre orgànic, mentre el mitjà exterior segueix en alça per la seva capacitat de localització geogràfica i els nous formats que, de la mà de les noves tecnologies, ha anat incorporant als seus portfolios. 

La TV es manté en un 76% de penetració i són les seves apps i plataformes les que permeten mantenir el públic jove que ja no mira la pantalla del menjador. 

De fet, tots els mitjans tradicionals creixen per la digitalització i el consum "A la carta". Ho demanen els usuaris i ho exigeixen els anunciants que, amb les eines digitals poden segmentar les seves campanyes cap a on són els seus clients. 

El proper EGM: 30 de Juny









CopyRight © 2023 POR SUPUESTO SPG